الجمعة، 2 أغسطس 2013

سلامة قلبك 2014

سلامة قلبك 2014


سلامة قلبك



















سلامة قلبك




يللى الرقة والطيبة




أتخلقت منك




يللى عنوان الجمال




مكتوب على جبينك




وشامة على خدك




سلامة قلبك




يللى قلبك




شلال حب وحنان




وبحر أحزان




سلامته من حرقة الآه




ومن التنهيدة




اللي بتخرج من فمك




عامله زى سكينة




قبل ما تجرح قلبك




بتقطع في كلى




كان منايا




في يوم أشيل همك




واكونلك




سعدك وفرحك




لكن يا حبيبتي سامحينى




مقدرتش




لأني أنا الهم




والهم منى




كان منايا




أكحل بإلهنا عيونك




وارسم على شفا يفك




ضحكايا




تخلى الكون




على أنغامهايعنى




ودبكة و بلدي يرقصلك




اتارينى




و أنا مش دارى




مكنتش في يوم




إلا حزنك




كنت جرحك




وسيل دمعك




كنت أنا ذنبك




والتمن بتدفعيه




وهو مش ذنبك




سلامة قلبك




إنشالله قلبي




مش قلبك



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق