الخميس، 5 ديسمبر 2013

استفسار ضرورى ............. 2014

استفسار ضرورى ............. 2014


من غير ما اطول عليكم انا بعمل رجيم لانى حاسه انى وزنى زاد الفتره الاخيره مع العلم انى عمرى ما عديت ال60 ك قبل كده بس جت فتره و تخنت فيها و الفتره دى حوالى اربع شهور ... يمكن علشان بطلت رياضه ...فاتبعت رجيم

انا طولى 160 و وزنى 165




الرجيم اللى اتبعته


_الافطار

بيضين +خيار +ربع رغيف عيش او بيضه + نص قطعه جبنه قريش +خيار او خس أو ربع رغيف مع خمس ملاعق فول وبيضة مسلوقة


_بين الإفطار والغداء

يمكن تناول ثمرة فاكهة


_الغداء

يكون عبارة عن نصف فرخة أو ربع كجم لحمة أو نصف كجم سمك مشوى، مع سلطة خضراء وخضار مسلوق مع شريحة توست أو ملعقتين أرز مسلوق أو ثمرة بطاطس مسلوقة


_بين الغداء والعشاء

يمكن تناول ثمرة فاكهة



_العشاء

يكون مثل الإفطار أو الغداء أو ثمرة فاكه




************************************************** **********

*انا دلوقتى عايزه اعرف الرجيم ده صحى و لا لاء مع العلم انا خسيت كيلو فى اول اربع ايام

* و كمان انا اكلت فى الغداء شرائح كبده مشويه دى ممكن مع الرجيم و لا لاء

*و عايزه اعرف البقسماط ممكن هو كمان مع الرجيم ولا لاء

*و عايزه اعرف ايه الوزن المثالى اللى المفروض اوصله

*و كمان عايزه اعرف لو فى رجيم سريع تانى ممكن امشى عليه بدل الرجيم ده لو كان غير صحى

و شكرا


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق